Heeft u een vraag of bent u op zoek naar een advies?

Entre Nous heeft persoonlijk contact met u hoog in het vaandel staan.Wanneer u vragen heeft over onze producten, bestellingen of website dan kunt u contact opnemen met Hans of Niels door te bellen naar 071-542 61 92 . U kunt ook het contactformulier op deze pagina invullen. Stel uw vraag aan ons, en wij zullen de vraag zo spoedig mogelijk beantwoorden. Voor dringende zaken kunt u ons natuurlijk beter bellen.


Entre Nous herenmode Leiden

Breestraat 83
2311 CK Leiden

Tel.: 071 - 542 61 92 
E-Mail: info@entrenousmode.nl

Bankgegevens : NL92 INGB 00069135 91
Kvk nr: 63203383
BTW nr: 855135682B01

Openingstijden:

Maandag Gesloten
Dinsdag 12:00 - 18:00
Woensdag 09:30 - 18:00
Donderdag 09:30 - 18:00 ( * Donderdagavond zijn we gesloten ) 
Vrijdag 09:30 - 18:00
Zaterdag 09:30 - 17:30
Zondag Gesloten

U krijgt van ons direct een antwoord?

Kijk hieronder bij de veelgestelde vragen. Staat uw vraag er tussen, dan heeft u direct uw antwoord!

Verzending & Bezorging

HOEVEEL BEDRAGEN DE VERZENDKOSTEN?

Uw bestelling wordt gratis thuis of op het door u opgegeven adres bezorgd. ( geen postbus ) U kunt het ook ophalen in onze winkel.

Buiten Nederland gelden de volgende tarieven:

Voor zendingen binnen Europa bezorgen wij gratis vanaf  200,-

Voor zendingen binnen Europa geldt een tarief van € 10,-.

Voor zendingen buiten Europa geldt een tarief van € 25,-.

*Er worden verzendkosten gerekend wanneer er korting wordt gegeven op een artikel. 

WANNEER WORDT MIJN BESTELLING VERZONDEN?
Na ontvangst van betaling wordt uw bestelling direct door Entre Nous herenmode gereed gemaakt voor verzending. Bestellingen op werkdagen voor 15:00 besteld, worden doorgaans dezelfde werkdag verstuurd!. Entre Nous herenmode zal uw bestelling verzenden via PostNL. U wordt ten alle tijden op de hoogte gehouden van de order status in onze website. Via de mail ontvangt u een Track & Trace code om uw bestelling online te volgen.

WANNEER KAN IK MIJN BESTELLING VERWACHTEN?

Dag van bestelling:

Verwachte dag van levering:

Maandag

Dinsdag

Dinsdag

Woensdag

Woensdag

Donderdag

Donderdag

Vrijdag

Vrijdag

Zaterdag

Zaterdag

Dinsdag

Zondag

Dinsdag

IK BEN NIET THUIS OP DE VERWACHTE LEVERDATUM, KAN IK EEN ANDER ADRES OPGEVEN?
Tot het moment dat wij uw pakket verzenden is het mogelijk het afleveradres te wijzigen. U kunt bijvoorbeeld kiezen voor uw werkadres. Wij verzoeken u telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice 071 - 542 61 92 of een e-mail te sturen naar info@entrenousmode.nl

Wanneer uw bestelling verzonden is, is het wijzigen van het adres helaas niet meer mogelijk. PostNL probeert uw bestelling twee keer bij u af te leveren. Na de eerste poging heeft u ook de mogelijk online bij PostNL een andere afleverdatum te kiezen. U vindt hierover alle informatie op het briefje wat PostNL in uw brievenbus achterlaat.


KAN IK LATEN LEVEREN IN HET BUITENLAND?
U kunt uw bestelling ook geleverd krijgen in het buitenland. Tijdens het bestelproces kunt u het afleveradres opgeven. De kosten voor verzending zijn in Europa gratis voor orders boven de Euro 200,--. De tarieven staan vermeld bij de verzendkosten.

KAN IK MIJN ORDER WIJZIGEN OF ANNULEREN?
Ja, u kunt uw order wijzigen of annuleren indien uw order nog niet is verzonden. Indien u een order wilt u wijzigen of annuleren verzoeken wij u telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice 071 - 542 61 92  of een e-mail te sturen naar info@entrenousmode.nl

Entre Nous herenmode hanteert geen annuleringskosten, wel dient u de verzendkosten te betalen. 

Ruilen & Retourneren

HOE LANG HEB IK OM EEN ARTIKEL TE RUILEN OF RETOURNEREN?

Wanneer u niet tevreden bent met uw aankoop kunt u de door u bestelde artikelen binnen 14 dagen, vanaf dag één na ontvangst. retourneren.

U heeft als consument recht op herroeping bij levering van diensten respectievelijk verkoop op afstand. Dit betekent dat u het artikel één keer mag passen. Bent u er dan niet blij mee, zit het niet lekker, staat het gewoonweg niet? Dan heeft u na ontvangst een bedenktermijn van 14 dagen. Het liefste horen wij dat direct zodat wij u advies kunnen geven

HOE KAN IK EEN PRODUCT RUILEN OF RETOURNEREN?

Er zijn bij Entre Nous herenmode 2 mogelijkheden:

U kunt het product ruilen in de winkel. Onze collega's adviseren u graag in de winkel voor iets anders. Verrekening vindt dan plaats in de winkel.

U kunt binnen 14 dagen na aflevering een artikel ruilen door het naar ons terug te sturen. Wij ruilen het om voor het product dat u graag wilt hebben en sturen het u retour. Indien het product duurder is krijgt u van ons een mail met instructies voor bij betaling. Is het goedkoper dan storen wij het verschil binnen 2 werkdagen op uw rekening.

Retourneren door terugzenden

Na ontvangst heeft u 14 dagen om aan te geven dat u van de koop afziet. Na deze melding heeft u nog 14 dagen om het product terug te sturen. Zodra wij uw zending hebben ontvangen zorgen wij ervoor dat u binnen 2 werkdagen uw aankoopbedrag zonder kosten op uw rekening krijgt teruggestort. Ruilen of retourneren door terugzenden kunt u doen door de artikelen terug te sturen naar het onderstaande adres:

Entre Nous herenmode - T.a.v. Klanteservice
Breestraat 83
2311 CK LEIDEN

Indien er schade aan het artikel ontstaat door onzorgvuldig passen of retourneren, zal de schade in mindering worden gebracht bij terugbetaling.Uiteraard bellen we u eerst even op. 

WAT ZIJN DE KOSTEN VAN RETOURNEREN?

Wanneer u kiest voor het retourneren in de winkel, is dit natuurlijk geheel kosteloos voor u.

Wanneer u het artikel terugstuurt naar Entre Nous herenmode dan zijn de kosten van verzenden voor uw rekening, tenzij:
U een beschadigd artikel heeft ontvangen;
Het een door ons verkeerd geleverd artikel is;

 

Betalen

VEILIG BETALEN MET IDEAL

Wilt u het bedrag van uw bestelling ineens, veilig, vertrouwd en gemakkelijk online aan ons betalen dan kunt u dit doen met behulp van iDEAL. Deze betaalservice is beschikbaar voor klanten van Rabobank, ABN-Ambro bank, ING, SNS Bank, ASN

Wij bieden iDEAL betaling tijdens het afronden van uw bestelling aan, u komt vervolgens in uw eigen vertrouwde internet bankieromgeving waar u de betaling kunt voldoen. Wel zo gemakkelijk!  

HOE WERKT IDEAL?

U plaatst uw bestelling in de winkelmand. U kunt dan kiezen om te betalen via iDEAL. 
U wordt doorgeleid naar uw eigen bank waar de betaalopdracht klaarstaat. Vul de ontbrekende gegevens in en maak de betaling compleet.
Het bedrag wordt direct van uw rekening afgeschreven o.v.v. Entre Nous herenmode + betalingskenmerk. U ontvangt van uw bank desgewenst een email ter bevestiging.

HOE WERKEN PAYPAL EN CREDITCARD BETALINGEN

Om te kunnen betalen via PayPal is een account bij PayPal vereist. Indien u in het bezit bent van een PayPal account is het mogelijk om hiermee direct te betalen (bank overschrijving). Via PayPal kan tevens met een normale creditcard betaald worden. Omdat PayPal gebruik maakt van zeer geavanceerde technieken wordt een 100% veilige betalingsomgeving gegarandeerd.

Hoe werkt PayPal?

Wanneer op de site van Entre Nous herenmode gekozen is voor betalen via PayPal, wordt automatisch de betalingspagina van PayPal geopend. Op deze pagina kan de betaling worden afgerond. Dit kan gebeuren door in te loggen met een PayPal account of direct via creditcard.

Als de betaling is ontvangen zal de order direct verzendklaar gemaakt worden en worden verzonden.

Hoe werkt Creditcard?

Wanneer op de site van Entre Nous herenmode gekozen is voor betalen via Creditcard, wordt automatisch de betalingspagina van de gekozen Creditcard geopend. Op deze pagina kan de betaling worden afgerond via creditcard.

Als de betaling is ontvangen zal de order direct verzendklaar gemaakt worden en worden verzonden.

 

Annuleren?

Als u uw overschrijving reeds heeft gedaan maar toch besluit te annuleren, neem dan contact op met onze klantenservice 071 - 542 61 92  of stuur een e-mail naar info@entrenousmode.nl. Nadat u uw rekeningnummer heeft doorgegeven, wordt uw betaling teruggestort.

Entre Nous herenmode rekeninginformatie

Vermeld bij uw overschrijving altijd uw ordernummer. Onze rekeninginformatie:

Bankgegevens : NL92 INGB 00069135 91

Internationale gegevens:

BIC/Swiftcode; 

ZIJN ALLE PRIJZEN INCLUSIEF BTW?

Ja, alle genoemde prijzen zijn inclusief BTW. Op uw factuur die u bij de bestelling ontvangt wordt de BTW gespecificeerd.

KAN MIJN BESTELLING DOOR DE BRIEVENBUS?

Uw bestelling wordt verpakt in een ruime doos zodat uw bestelling zonder beschadiging bij u aankomt. Helaas is het niet mogelijk onze bestellingen te ontvangen via een brievenbus.

 

Klachten

IK HEB EEN KLACHT, WAT NU?

Entre Nous herenmode heeft service verlenen hoog in het vaandel staan, wij doen er alles aan om klachten te voorkomen. Mocht er toch iets niet correct zijn aan het artikel of een beschadiging dan willen wij dit direct van u horen. Wij gaan direct met uw klacht aan de slag.

A) Meld uw klacht aan via mail: info@entrenousmode.nl en vermeld uw naam en telefoonnummer. B) Op werkdagen streven wij er naar om binnen enkele uren u een persoonlijke reactie te geven. C) In onderling overleg wordt een passende oplossing gezocht voor de klacht. 

Heeft u een klacht over onze dienstverlening? Ook deze klacht horen wij graag omdat we ervan kunnen leren u en de andere klanten nog beter van dienst te kunnen zijn. U kunt ons bellen of  het ons laten weten via mail: info@entrenousmode.nl.

 

WELKE GARANTIE GEVEN WIJ?

Entre Nous herenmode staat voor kwaliteit. Onze missie is het zoeken van de mooiste en beste kwaliteit materialen. Het resultaat? Hoog kwalitatieve herenmode met een exclusief karakter voor de juiste prijs. Is het product niet in goede staat, zoals u zou mogen verwachten bij normaal gebruik? Dan kunt u het artikel retourneren, laten repareren, of, indien mogelijk, laten vervangen. Wij staan garant voor de producten die we leveren horen graag van u wanneer u niet tevreden bent. 

Geschillencommissies voor Consumentenzaken

Vindt u dat Entre Nous herenmode uw klacht niet goed heeft behandeld? Dan kunt u een externe, onafhankelijke geschillencommissie inschakelen. De Stichting Geschillencommissies voor Consumentenzaken (SGC) doet een uitspraak die voor beide partijen bindend is. Over de onafhankelijke geschillencommissie vindt u meer informatie op www.sgc.nl . Wilt u ze liever even bellen? Dan is de onafhankelijke geschillencommissie te bereiken via 070 - 310 53 10.

Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform. http://ec.europa.eu/consumers/odr/

 

ADVIES EN WASVOORSCHRIFTEN

Wij adviseren in de winkel altijd hoe een artikel gewassen moet worden. Een producent zet deze wasvoorschriften niet voor niks in het artikel; zo voorkomt u dat een artikel kan krimpen, pillen of zijn model verliest.

Let bijvoorbeeld goed op, op welke temperatuur het gewassen mag worden. Strepen staan voor een voorzichtige behandeling van de kleding. Dit kan bereikt worden door de wasmachine minder te beladen, minder machine bewegingen te laten maken of te kiezen voor een korter wasprogramma. Let ook op of het artikel in de droger mag (symbool: vierkant met cirkel erin) en of het gestreken mag worden (symbool: strijkijzer).

 

HOE KIES IK DE JUISTE MAAT?

Wanneer u niet zeker weet welke maat gewenst is bel ons dan even voordat u gaat bestellen. Sommige stoffen vallen groter, terwijl andere stoffen juist weer kleiner uitvallen. 

KLEDINGADVIES

Mocht u zich willen laten adviseren over uw kledingstijl, dan bent u bij Entre Nous herenmode aan het juiste adres. Entre Nous herenmode is gestart met een winkel waar advies en service hoog in het vaandel staat. Wij geven u graag een persoonlijk kledingadvies die het beste bij u past en waar u zich lekker bij voelt. Het is altijd mogelijk om langs te gaan in onze winkel, te bellen of te mailen met een van onze adviseurs voor extra hulp en advies bij het maken van uw kledingkeuzes.

 

 


 

Naam *
E-mailadres *
Uw bericht *